Monday, August 2, 2010

OGOS BULAN KEMERDEKAAN NEGARA

Tanggal 31 bulan ogos 1957, negara Malaysia telah menyambut kemerdekaan yang pertama setelah dijajah beratus tahun oleh pelbagai kuasa luar.Kini tiba lagi tarikh keramat bagi rakyat Malaysia untuk menyambut Hari Kemerdekaan Negara yang tercinta ini.

Sebagai rakyat Malaysia marilah kita mengisi ruang kemerdekaan ini dengan mewujudkan perpaduan antara kaum dan saling bertoleransi. Selain itu, kita perlulah berusaha untuk memajukan tanah air yang tercinta agar menjadi sebuah negara yang maju dan berkualiti serta disegani dimata dunia.

Sebagai tanda mengenang jasa para pejuang terdahulu untuk membebaskan negara daripada belenggu penjajah yang bukan sahaja menjajah tanah air kita, malah menjajah minda dan pemikiran kita. Oleh itu, marilah kita berkerjasama membebaskan diri kita dan negara ini daripada terus dijajah.

Salam merdeka

1 comment:

  1. Hello, Saya Puan Sandra Ovia, wang pemberi pinjaman swasta, adakah anda dalam hutang? Anda memerlukan rangsangan kewangan? pinjaman untuk merancang untuk tahun baru, untuk memenuhi sehingga bil anda, mengembangkan perniagaan anda pada tahun ini dan juga untuk pengubahsuaian rumah anda. Saya memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat tempatan, antarabangsa dan juga pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui E-mel: (sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda dipersilakan untuk syarikat pinjaman kami dan kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik kami.

    ReplyDelete